Fons is een full-service reclamebureau met een extra: marketing en marketingervaring. Daardoor zijn wij in staat niet alleen fraaie ontwerpen te maken, maar ook helder te communiceren. Wij helpen jou met ideeën, hoe je doelgroep te bereiken en met welke middelen. Met 30 jaar ervaring én de jongste technieken vindt Fons steeds de communicatie die bij je past, welke doelgroep je ook wilt bereiken.
“Fons heeft met behulp van Lightspeed Omnichannel een zeer uitgebreide webshop (e-commerce) opgezet en vorm gegeven, waarin ons volledige verkooppakket is ondergebracht, inclusief winkelfunctie, voorraadbeheer en financiële administratie”.
Soms hebben we snel een advertentie nodig, soms moeten we samen plannen en ideeën uitwisselen. Met de Corona-crisis wilden we ondernemers in Elst een hart onder de riem steken en als straks het ‘oude normaal’ weer aanbreekt, zorgt Fons voor de nodige publiciteit mede rond de koopzondagen.
“Fons verzorgt voor ons al jaren alles van website tot advertenties en van posters tot bewegwijzering en aankleding van de verkoopruimte. Elk jaar zien wij weer een toenemend aantal bezoekers. Daaraan draagt de fleurige uitstraling die Fons bedacht heeft zeker bij”.
“Toen ik het plan had opgevat om van ketenwinkel naar zelfstandige ondernemer te gaan, ben ik naar Fons gestapt. Logo, huisstijl, website, verfetiketten, posters, de aankleding van de gevel van het pand en meer: het is allemaal prima verzorgd. We krijgen alleen maar complimenten”.
“Het is best moeilijk om je als slijterij in de markt te onderscheiden, vooral als je van wijkwinkel naar een regionale specialist wilt groeien. Fons heeft een heel traject bedacht, waarbij ook rekening is gehouden met behapbare investeringen. De groei zit erin”.
“Je krijgt een legaat om met een paar mensen een stichting op te zetten om dieren te helpen. Verder was er niets. Dus schakel je Fons in. Samen zorgen we er nu voor dat de stichting steeds bekender wordt en we meer organisaties voor dierenbelangen kunnen ondersteunen”.
“Fons heeft in het verleden als bestuurslid al zorggedragen voor een ‘eigen’ huisstijl voor onze stichting. De werkzaamheden van Leergeld worden echter steeds omvangrijker en complexer. Daar hoort een flexibele en eenvoudig te onderhouden website bij om alle veranderingen adequaat bij te houden”.